Men SLUTA!

december 12, 2010 Bellissa

I dessa tarmvredes tider så finns det alltid utrymme för att pilla lite i hemmet i vanlig ordning, denna veckan har det blivit pepparkaksbak, pill med julklappar och pyssel med julkort. I år tänkte jag slå på stort och skicka julkort till folk som betyder mycket för mig, men som jag på grund av all avstånd inte träffar alltför ofta tyvärr! Så får du ett kort hem i brevlådan inom den närmaste veckan och jag inte träffar dig alltför ofta så är du särskilt utvald av Pinky!

Nåväl till ett annat kapitel i mitt liv. Karlar. Jag har verkligen ras efter mig som jag verkligen inte vill ha, men dessa små pojkar förstår inte meningen jag vill inte (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Måste presentera dem alla som förpestar mitt liv (utan inbördes rangordning):

 

1. Mr. han som inte lyssnar

Denna man är snygg, har precis det utseendet jag faller för det vill säga mörka drag, smal och schysst klädstil.

Tyvärr är precis allting annat fel på denna karl:  helt jävla förvirrad på alla områden. Till råga på eländet så har jag råkat vara ett par med denna karl enbart för utseendets skull om jag ska erkänna. När jag bröt upp så var det med vapenvila i 6 månader mellan oss, det vill säga jag bröt kontakten totalt. Tills han för någon månad sedan hörde av sig i förbifarten, ville dricka lite kaffe och diskutera. Kan tilläggas att denna karl trodde på fullaste allvar att vi har varit i ett par under dessa 6 månader av vapenvila…inte alla hästar hemma i hagen här inte. Mr. han som inte lyssnar, dyker upp när han behagar för det som om ingenting har hänt och som om vi vore det lyckligaste paret (!!!!!!!) i världen.

Jag har förklarat både en och tre miljoner gånger att jag inte vill, är inte intresserad, vill inte (!!!!!) men nej han är helt övertygad om att vi är det lyckligaste paret i världen.

 

2. Mr. gift

Utseendet är det väl inget sådär groteskt jättefel på. Eller jo, det enda som är tilltalande med denna karl är hans längd.

Denna karl försöker ständigt smickra Pinky med shoppingresor, han fullkomligt älskar Pinky!

Jag äcklas av denna gifta man som inte förstår för fem öre att Pinky inte vill ha en gift slabbig gubbe.

Jag är ofta mycket elak och provocerande mot denna karl, men lik förbannat så haglar erbjudanden om shoppingresor över mig.

 

3. Mr. 150 centimeter

Denna karl med sina ståtliga 150 centimeter på jorden är helt förälskad i Pinky. Jag har till och med varit så fräck och förklarat för honom att jag inte är intresserad av en 20 centimeter kortare karl. Jag har även tagit i med alla krafter och försökt förklara på turkiska att jag inte är intresserad av att träffa en karl som inte kan prata varken svenska eller engelska. Han fattar inte, han vill inte förstå! Han vill bara sitta i min rosa soffa och titta på Pinky. Jag vill inte!

4. Mr. onsdagsmannen

Utseendet är det inget större fel på, dock är han lite för normalviktig för mig. Pinky gillar endast smala karlar.

Den här karln hör slaviskt av sig varje onsdagskväll till mig och vill glida över. Den här karln är faktiskt trevlig och så…men något är ju fel på han. Jag vill inte ha han, han har ingen som helst karisma.

 

…Mmmh karlar direkt från helvetet.

En arab, två turkar och en från något öststatsland, vilken blandning!

 

Min framtida partner ska ha mer kvalifikationer än dessa fantastiska förföljare. Såhär ska Pinkys framtida man vara:

 

Utseendet:

Mörkbrunt alternativt svart hår

Bruna alternativt gröna ögon

Gärna tydliga kindben

Kontrollerade ögonbryn

Smal alternativt mycket smal om tvunget lite muskulös (inte ett uns av fett får det vara på pojkspolingen!)

Minst 1.75 cm, önskvärt minst 1,95 cm

Stilrena, snygg och medveten klädstil

 

Personlighet:

Karisma.

Hård attityd.

Dominerande, ska kunna visa vart skåpet ska stå i alla lägen och situationer.

Inte romantisk.

Hett temperament.

Empatisk och ödmjuk i den grad som jag är så vi matchar varandra (av den lägre graden).

Väldigt, väldigt, väldigt familjär.

Pålitlig.

Trogen.

Väldigt, väldigt, väldigt givmild och generös.

Hög social kompetens

 

Utbildning/arbete:

Ingen som helst betydelse, sålänge han kan försörja sig själv.

 

En liten förklaring kan vara på sin plats gällande området personlighet. Jag får alltid höra kommentarer om det! Nu är det såhär att den personligheten som jag eftersöker hos en karl speglar min egen personlighet. Jag skulle för allt i världen inte vilja ha en undergiven, kärlekstörstande romantiker, som brister ut i gråt var och varannan sekund. Jag vill ha en karl som är som mig, hård men samtidigt med hjärtat på rätt ställe.

 

Bara att skyffla hit en passande karl, tack!

Entry Filed under: Mitt fantastiska liv

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bellissa R.

Kategorier

december 2010
M T O T F L S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Äsklings

Senaste inläggen

Mest lästa

Länkar

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 2 andra, prenumerera du med.