Jag lever!

december 16, 2010 Bellissa

Börjar sakta men säkert att återhämta mig från två och en halv veckas fruktansvärda sjukdom (magsjukan ni vet…).

Jag lever, men jag har för allt i världen inte orkat blogga…jag har mest varit fokuserad på att hålla mig vid liv.

Nästa vecka planerar jag att börja träna igen, närmare bestämt på måndag kväll. Det är även dags att justera kosten! Bort från alla rätter-som-hållt-mig-levande (vitt bröd) och nu är det dags att kasta ned nyttigheter i kistan igen och jag hoppas den håller.

Det som jag har känt av dessa två och en halv vecka som jag inte har kunnat träna eller äta som en människa…har inte känt mig svimfärdig en enda gång. Det var väldigt vanligt före dessa veckor att jag kände mig svimfärdig både en och tretton gånger per dag. Jag har nog lösningen på det hela, jag måste helt enkelt öka intaget av mat och dricka mycket mer vatten! Jag är så fabulöst smart.

Dags för sömn, klockan 08:00 ska jag befinna mig hos läkaren för en koll i vanlig ordning.

Entry Filed under: Mitt fantastiska liv

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bellissa R.

Kategorier

december 2010
M T O T F L S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Äsklings

Senaste inläggen

Mest lästa

Länkar

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 2 andra, prenumerera du med.