Mina små diamanter

november 20, 2010 Bellissa

…och vad är detta för halvnakna kärringar som poserar på min blogg undrar ni säkerligen? Jo, men nu är det så att jag har tillbringat morgonen med att shoppa loss lite på internet inför nästa helg! Korsetten i blått inhandlade jag i storlek L, för hey jag har ju fortfarande 8 kilos övervikt så lite självinsikt måste Pinky ha med storlekarna! Klänningen med rosetten fanns bara i storlek S och M och det blev givetvis en medium på den, den sista fabulösa klänningen beställdes i strl onesize och det är väl storlek 34-40 skulle jag tippa på. Förr eller senare kan jag ha allt detta, jag har ju faktiskt en vecka på mig att komma i dessa plagg så jag har god framförhållning! Jag lovar er dock att de sista två klänningarna ska endast bäras till fest och inte på någon seriös tillställning. Mmmh längtar efter mina små diamanter.

…Klockan är 05:28 och Pinky är som piggast vid den här på dygnet om hon icke har sovit då förstås. Jag älskar att vara uppe i detta harmoniska lugn, men eftersom jag måste plikttroget hinna med centrum en snabbis imorgon så får jag helt lägga mig snart. Ska ju faktiskt vara någorlunda pigg klockan 15:00, så godnatt världen!

Entry Filed under: Mitt fantastiska liv

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bellissa R.

Kategorier

november 2010
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Äsklings

Senaste inläggen

Mest lästa

Länkar

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 2 andra, prenumerera du med.