Fredagens fräckisar!

december 4, 2010 Bellissa

Jag lever, men har varit borta från bloggvärlden i sisådär en vecka på grund av kraftig magsjuka! Jag har aldrig upplevt magsjuka tidigare (om det är detta som kallas magsjuka som jag har haft denna vecka vill säga) och jag kan ju säga det att det är det värsta jag har varit med om i hela mitt liv! Halsfluss och influensa, go to hell…magsjuka it´s the worst! Iallafall i mina mått mätt. Nåväl, jag är inte återställd än men jag är på bättringsvägen. Intaget denna vecka har varit uteslutande vatten, verum hälsofil, proviva och nu på slutet mosad potatis. Uttaget…ja räknas visiterna till toaletten och till sjukhuset? Haha, sorglig humor.

Nåväl ska bjuda på fredagens värsta sms i vanliga ordning och skribenten är Pinky herself till en manlighet som kliver in och ut i mitt liv när jag bestämmer det:

Klockan 16:40:

”Din fattiga j*vla tattare och lögnare du lägger inte på telefonen i örat på mig ditt respektlösa j*vla l*der jag ångrar att jag någonsin har träffat dig ditt j*vla *ckel”

Klockan 16:41:

”Jag ska ha min laddare så får du din, sen pissar jag på din j*vla grav din j*vla idiot. Det enda du är, är ett värdelöst ******************!”

Klockan 20:51:

”Jag hatar dig din satans h*riga j*vla *ckliga *diot, du är så j*vla sämst, skäms! Du är ju bög! Du föredrar killar framför tjejer! Arabisk bög vad gulligt!”

Svar: Inget alls. Inte en enda gång.

Blir faktiskt lite förvånad själv över att jag skriver sådana grova saker när jag är upprörd.
Det som gjorde mig helt uppåt väggarna upprörd var att telefonsamtalet innan det första sms:et bröts plötsligt. Nu när jag tänker efter så kanske det var lite väl sådär dramatiskt…

Kan tilläggas att vi är sams nu.

Entry Filed under: Mitt fantastiska liv

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bellissa R.

Kategorier

december 2010
M T O T F L S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Äsklings

Senaste inläggen

Mest lästa

Länkar

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 2 andra, prenumerera du med.