Bortgång.

november 25, 2010 Bellissa

Herregud, så stressad jag har känt mig idag…jag av alla människor i denna värld! Jag är aldrig den som är stressig av mig. Har haft en känsla av hysteri i kroppen hela dagen, det är förvisso inget nytt i PinkyBellissas känslovärld!  Det är mycket som händer just nu, bara fokus nu Pinky! Fokus! Fokus på ledighet! Jag har en weekend framför mig, vilket innebär ledig fredag, shopping, myspys (!) med bakning, biobesök och fest såklart i södra delarna av Svearike! Jag kommer därmed att vara helt bort från bloggvärlden till och med söndagsafton!

Dagens in och ut innan jag staplar rakt ned i avgrundens bädd:

Frukost: Havregrynsgröt

Lunch: Hemlagad fetaostpaj

Mellanmål 1 + 2: 1 stycke banan per gång

Middag: Hemlagad fetaostpaj

Dryck: Kaffe & vatten

Motion: 90 minuter promenad + 30 minuter simning till ljudet av Celine Dion, myyy heart will go on…

Vuxenafton på badet det är lyx det!

Entry Filed under: Mitt fantastiska liv

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bellissa R.

Kategorier

november 2010
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Äsklings

Senaste inläggen

Mest lästa

Länkar

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 2 andra, prenumerera du med.