Fullt ös medvetslös!

november 18, 2010 Bellissa

Jomenasåråatt! Har haft fullt upp idag, har målat och donat i över 6 timmar. Jag mår illa, sådär lite kräkigt och NEJ alla satans jävla hypokondriker jag har ingen jävla magsjuka eller vinterkräkssjuka eller vad det nu heter. Det är endast kvinnliga vilda hormoner som spökar! I min värld finns det inga åkommor, magsjuka existerar icke, influensa existerar icke…jag tror snarare att det är människan själv som gör sig sjuk genom att tänka sig sjuk! Eftersom jag lever i ständig förnekelse för åkommor så innebär ju det också att jag är frisk 365 dagar per år, try it!

Nåväl dagen har bjudit på följande:

Frulle: Havregrynsgröt med halv banan.
Lunch: Fiskgratäng.
Mellanmål: 1 äpple
Middag: 2 knäckemackor med ost & keso.
Kvällsmål: 1 knäckemacka med ost & keso.

Dryck: Kaffe, vatten, 4 brusalvedoner (haha) & halvt glas hallonmjölk.
Motion: 45 minuter promenix.

Entry Filed under: Mitt fantastiska liv

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bellissa R.

Kategorier

november 2010
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Äsklings

Senaste inläggen

Mest lästa

Länkar

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 2 andra, prenumerera du med.