PinkyBellissas bittra dagdjävul.

november 19, 2010 Bellissa

Mmmh…pillertriller i köket, har målat detta från eget galna huvud. Vilken konstnärinna jag är! Funderar på att måla mina garderobsväggar helt i guld, det vore en riktigt läcker touch i det rosa smaskiga slottet. Eller kanske ska jag rentav slå till på att måla hela hallen i guld? Hallen är omålad då jag icke har kommit till skott med det kalaset än. Funderar på att måla taket antingen ceriserosa eller svart i mitt sovrum…och nu dök det upp en ny tanke i huvudet! Mina lister ska målas i guld i hela lägenheten. Guld, rosa och svart är skitsnygga kombinationer! Jaja, nog för att jag bor i en hyresrätt men eftersom jag aldrig kommer att flytta från mitt slott så tänker jag minsann göra precis vad jag vill i min lya. När jag flyttade in så var hela lägenheten vit och med en orange fondvägg, jag ville avlida av färgen. Det var alldeles fruktansvärt hemskt ful färg.

 

Jag älskar starka färger, dock finns det några färger jag verkligen hatar:

Grönt: Fruktansvärt vidrig färg, mörkgrönt så som spygrönt. Jag mår dåligt av den färgen.

Korallröd/rosa: En elak variant av rosa, jag hatar korallfärgat som en jävla copycat av rosa!

Gul: Fruktansvärt vedervärdig färg, den mörkgula färgen är värst och ger vibbar av urinvägsinfektioner.

Lila: Jag hatar lila färg! Den ljuslila ger mig flashback till hemska 70-talet och den mörklila färgen är helt vedervärdig för ögonen.

Nu när jag ändå är inne på vägen för alla grejer jag hatar så kan jag väl fortsätta.

 

Utan inbördes ordning så hatar Pinky följande:

Dagen innan klockan 14:00.

När målarfärgen tar slut mitt upp i ett pågående projekt.

Tom plånbok.

Trasiga strumpbyxor.

Våta strumpor.

Tv-serien våra värsta år, jag fullkomligt hatar den där kvinnoförnedrande nörden till karl som är med i serien.

Halkiga vägar.

För stora skor.

Folk som pratar om ointressanta saker och inte slutar mala.

Tånaglar.

Svettlukt.

Barn (förlåt, men jag gillar dem inte)

Pedantiska människor.

Människor som ständigt diskuterar om sina barn.

Katter (dock inte tjocka och håriga).

…Fortsättning följer.

Entry Filed under: Mitt fantastiska liv

3 Comments Add your own

  • 1. Roth...  |  november 19, 2010 kl. 7:35 e m

    Håller med på många sätt..:)Samt ältande folk…snålhet…osv……

    • 2. Bellissa  |  november 20, 2010 kl. 12:16 f m

      Ja gud ja listan kan göras lång 😉

      • 3. Michael Cresté  |  november 21, 2010 kl. 12:17 e m

        Men asså… LILA ÄR ASSNYGGT!!! Främst den där mörklila härligheten, signalerar lyx och flärd!


Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Bellissa R.

Kategorier

november 2010
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Äsklings

Senaste inläggen

Mest lästa

Länkar

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör som 2 andra, prenumerera du med.